top of page

SERVICE

Voor alle machines die bij ons zijn gekocht, hoeft U voor het binnenbrengen ervan geen afspraak te maken.  Wij werken op datum, first in, first out. 

Doordat heel veel grootwarenhuizen, doe het zelfwinkels en natuurlijk het internet een heel groot aanbod heeft aan machines, stijgt de vraag naar herstellingen immens. Jammer genoeg kunnen wij dit niet opvangen en passen wij enkele huisregels toe... 

- Eigen klanten eerst! De machines die bij ons aangekocht zijn, krijgen altijd voorrang. Door deze klanten kan onze fysieke winkel blijven bestaan in een wereld die stilletjes aan wordt overgenomen door de e-commerce. 

- Als u een machine binnenbrengt en beslist om deze toch niet te laten maken ( omdat de kosten te hoog zijn, het al te oud is, ...) vragen wij een bestekkost van minimum 50 euro. Als je beslist om eenzelfde nieuwe te kopen, wordt deze bestekkost van de aankoopprijs afgetrokken. 

- Als wij onderdelen moeten opzoeken van machines die niet bij ons gekocht zijn, vragen wij hier 20 euro voor. Wij bestellen enkel onderdelen van Stihl/Husqvarna en Honda en dit enkel en alleen met correcte serienummer. Als u de onderdelen wilt bestellen, moeten deze vooraf betaald worden.

- Machines niet bij ons gekocht ... Wij zijn van mening "Wie de machine verkoopt, moet ook maar instaan voor de reparatie en het onderhoud ervan". Een machine repareren waar je de onderhoudshistorie niet van kent, is een lastig karwei. Wil je alsnog dat wij de machine repareren, dan vragen we een eenmalige registratiekost van 20% van de huidige aankoopprijs per machine. 

bottom of page